Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ne-mediji i produkcija ništavila

Komentari (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 april 2010 14:06
goran01
Verovatno Blic i B92 imaju precenjeno misljenje o sebi misleci da ono sto se nije objavilo preko njihovih sredstava informaisanja se zapravo nije ni desilo a samim tim i ne postoji.
Ima mnogo anomalija u nasem drustvu ove u medijima su samo jedna od njih.
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 22 april 2010 14:27
Ratibor
Da je ovo Srbija, e ne Nesrbija, da je ovo Država Srba, a ne Nesrba, u njoj ne bi bilo ni blica ni bedevedesetdva, kao ni bilo čega nesrpskog. A to što Nesrbima ništa srpsko nije značajno, lepo, važno, potrebno, što su protiv svega srpskog - sasvim je u skladu sa onim što su oni.Nisu oni nikakva nesrpska novina na srpskim prostorima.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 22 april 2010 14:40
Vukadin
Bravo, profesore! Da se ponadamo da će biti još mnogo ne događaja. Uzgred, ako mi je dopušteno, jedna mala primedba - čini mi se da je Pečat kasno reagovao na događaje u Kirgiziji i oko pogibije poljskog predsednika koji su geopolitički važni. Znam da nije to za njih ne-događaj, samo mi je žao što nešto nisam video u prošlom broju.
A sad treba videti kako kukaju na blogu B92. Prajsles, što bi rekli gringosi. Za njih nije ovo ne-događaj, nego dokaz da je Koštunica i dalje na vlasti.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 22 april 2010 14:40
Smiljanski
Bravo,oni su tu sa zadatkom,i mi treba da smo toga svesni!Za njih nije informacija,ni kad "šačica"ljudi protestuje ispred skupštine zbog usvajanja separatističkog ststuta Vojvodina,a nije ni vest kad Tadić poseti D.Gradinu,a onda izjava za medije bude u nekom hotelu.Sve što bi imalo bilo kakve veze sa srpskim nacionalnim interesima za njih nije vest.Oni su tu da šire defetizam,i da nas ubede da je svuda bolje nego ovde,i da je Srbija zemlja svega što ne valja.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 22 april 2010 14:45
mr Miloš D. Jovanović
Ja ću Vam odgovoriti poštovani profesore. A to znate i Vi sami. Tako će izveštavati dokle god to odgovara njihovim finansijerima, jer su se oni odavno oprostili od tržišta.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 22 april 2010 14:52
Pamtilac
Strpljivo samo.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 22 april 2010 14:53
Teodor
Da su medijski pokrili otvaranje Avalskog tornja, morali bi podsetiti i ko ga je srušio. Gospodin formalni predsednik Srbije u ovoj priči je ispao " kolateralna šteta" a pravi gazda ove države je (kao što se i iz priloženog po ko zna koji put moglo videti), onaj za koga "Blic" i "B92" rade. Samo u ovoj ne - državi, sa samo sa ovakvim ne - predsednikom i ovakva ne - čuda su moguća.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 22 april 2010 15:14
Petar
Trajaće dok ne budu primorani da sve resurse(zakupninu) plaćaju porealnoj ceni,dok se kod njih oglašavaju državni monopolisti voljno ili nevoljno ,dok kod njih ne važe kontrole inspekcije i ostale radnje normalne države.Uz svu odstupnicu koju pravi Veran u vidu humanitarnih i dobrovoljnih akcija,koje svako normalan podržava,opstaće do smene dosmanlija.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 22 april 2010 15:18
Svetislav Kostić
U medijskom "krajoliku" jedan ne-medij ne čini medijsku zahladnjelost. Ali zato dva ne-medija pored mase režimskih koji ništa niti nova niti dobra da poruče, od praktično jednopartijske države u formalnom višestranačju čine absurdistan.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 22 april 2010 15:23
Branko
Da li ovi na vlasti imaju i malo morala. Gde je dno. Pa jos podraska SPC. Uzas.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 22 april 2010 15:29
izdaja
Koliko li će samo ova produkcija ništavila još potrajati?
_________________________dok se srpski intelektualci(HAHAHA),umetnici,naučnici,ljudi znanja i refleksije(gde su?ecce homo)ne dosete posle 20 godina kulturnoekološke katastrofe koju i ne primećuju....da je čovek biće kulture!i ko 'vlada'kulturom jedne zajednice,ima najveći,dugotrajan,neprestan... uticaj na javnost.ali,ne,u čaršiji se niko ne otime o resor kulture sem oni,koji su,očito obučeni da shvate i saznaju,da je mesto kulture-mesto najpostojanijeg i najžilavijeg uticaja,ne samo ličnog,već i dugoročno presudnog na'telo socijusa'.koštunica nije imao pojma o tome?nije mu opšte dobro zajednice bilo na prvom mestu?nije shvatio zašto su nemci 6.aprila prvo uništili narodnu biblioteku?ništa nenaučiti iz istorije iskustva...kako se to zove?sorry,ali ko to ne shvata-ne trebe ni da bude više pozvan-igde!kulturu(institucije kulture i obrazovanja) je predao sorosovcima:KAKO SE TO ZOVE?
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 22 april 2010 15:33
milena
Još samo kada bi se i ovaj narod uozbiljio i prestao da gleda B92 i kupuje Blic. Ali, bojim se, da je u toku još veća okupacija medija, što potvrđuje sve veća kontaminacija RTS-a kadrovima pomenute televizije. Daleko od toga da je RTS zaista javni servis, ali opet nije antisrpski, mada, mislim,da se na ovaj način pretvara u još jednu fabriku za oblikovanje svesti o nevažnosti i nevaljalosti sopstvenog naroda.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 22 april 2010 15:44
BanMirko
Samo Napred! Uz vas smo profesore!
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 22 april 2010 15:45
Goran Jevtović
Profesore, pored suštinskih razloga, jedan je sasvim konkretan zašto ih je "pogodio" završetak i otvaranje tornja - njihovi mentori i finansijeri koji su ga sa oduševljenjem i najvećom mogućom zlobom rušili, činili su to u nadi da ga više nikada niko neće podići!

I kako sada ovi tzv. mediji da o tome izveštavaju, kao recimo sa suđenja Brisu Tatonu, o paljenju američke ambasade, krađi "najki", keruši mili, izgredima na partizanovom jugu...

Jurili ste "kompradore" (ja ih zovem ob. punktovi!) svuda po Srbiji, a uboli ste ovim tekstom one koji su najvažniji i najefikasniji (sećamo se svi onih soc. priča o produktivnosti).
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 22 april 2010 15:55
Žika Miliđ
Od „opšteg interesa“ i od „služenja zajednici“ kod njih je, izgleda, ostao samo „interes“ i „služenje“.

Upravo tako, g. profesore!
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 22 april 2010 15:58
neobizantinac
Možda je besmisleno bilo šta komentarisati o blicu ili b92, kao što je npr posle Antonićevog članka o `korisnom idiotu` besmisleno više obraćati pažnju na rečenog idiota. Mene više čudi što Vladika Artemije ne tuži blic zbog onakvih kleveta od pre par dana. Ćutanjem ostavlja utisak da su u pravu (makar delimično)
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 22 april 2010 16:03
alo, ovde Avala...
Mnogo su se zaneli i poneli. Zaboravili, bice, kako je zavrsila "tv bastilja". A oni su vec sad gori od nje nekad. Niti se stide, niti kriju vise da servisiraju svoje strane mentore. Kako onda mislite ,g. Antonicu ,da objavljuju obnovu avalskog tornja, kad je prva asocijacija na to- nato bombardovanje!?
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 22 april 2010 16:09
Triba
Dakle, ako je ova analiza srpskog medijskog prostora imala da pokaze bolesno stanje u kome se pomenuti nalazi, onda je morala da obuhvati i alternativne izvore izvestavanja koji nisu nista manje zakazali, kao što i uopšte hronično zakazuju. Videli bi onda da se cela nasa javna komunikacija, ovakva kakva je, feudalno isparcelisana, odvija po principu: produkcija nistavila - negativna kriticka reakcija koja samo umišlja da je samostalna dok je u stvari samo negativna funkcija ove prve, i koja u sustini ne doprinosi nicemu do opstem osecanju frustriranosti i nemoci. Pozitivne slike ni od korova.

Jer zaista, gde su samostalni tekstovi o značaju podizanja avalskog tornja, koji nece biti puke negativne kriticke refleksije na nečije ignorisanje. Ovako stiče se utisak da pojedini autori ne bi ni znali da je toranj podignut da neki drugi nisu odlučili da ovo prećute i ignorišu.

Gde su tekstovi o čudu da smo u vremenu opsteg nacionalnog propadanja i rasipanja ipak kao nacija eto uspeli da izgradimo nesto i od trajne vrednosti, i da nije bez značaja što je to upravo obnova nečega što je srušeno u aktu agresije sa isključivim ciljem i simboličkog srpskog poniženja. Dakle motiv prkosa, i kad svi drugi motivi iščeznu, nacionalno nam je još uvek operativan. Nije to mala stvar, s obzirom na golgotu koju smo zajedno prošli. To su tekstovi koji vraćaju kolektivno samopouzdanje i ideju solidarnosti, ubijenu u pojam, opet oživljavaju i čine privlačnom.

A "Kritika" već je odavno apsolvirana. I sve me više podseća na vajkanje i ljutnju sina prema majci koju maltretira i zlostavlja otac. Ljutnju zato što majka ne sluša njegove savete, inače sve što joj je potrebno da bi se uspešno odbranila. Gde prvobitno saosećanje sa majkom, želja da se ona zaštiti, i mržnja prema ocu, neizbežno postepeno prerastaju u ozlojeđenost, jer tako joj i treba kad neće da sluša savete. Ajmo majku da malo prestanemo da "dobronamerno" kritikujemo i da probamo da je zaista zaštitimo.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 22 april 2010 16:18
Munze Konza
B92 i jeste opštilo - opšti nam sa mozgom. Problem je što mi to prihvatamo. Kad budemo prestali da ih prihvatamo, ni njih neće više biti. Ili će makar prestati da bude opštilo u ovom značenju te reči iz prve rečenice.

Malo je, znate, neugodno pominjati obnovu Tornja, jer neko, nedobronameran, može posmisliti da se mi to, ne daj Bože, nešto ljutimo na one što su ga srušili. Možda bi se neko usudio i reći ime vojske koju je predstavljao onaj ko je pritisnuo dugme i razneo Toranj. A od Tornja do Aleksinca, niške pijace, TV "Bastilje", Ralje kod Sopota (četvoročlana porodica iz Bloka 45), Milice Rakić, Grdelice... kratak je put. Pitanja mogu sama da nagrnu i šta ćemo onda sa integracijama?

Opštilo po imenu B92 ovacijama dočeka konferenciju o NATO paktu organizovanoj u (oh, meraka, ah, lepote za Srbe!) u Varvarinu. Od svih mesta po Srbiji, baš tamo! Kako onda očekivati da opštilo išta saopšti o nekakvom Tornju, koji je tada bio u službi zlikovačkog režima koji je naterao dobroćudne bacače atomskih bombi da nas napadnu. Toranj je kriv što je bio tu, na putu pametnim bombama. I šta onda ima da ga pominjemo? Nastavićemo sa opštenjem posle reklama.....
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 22 april 2010 16:25
Lovac
Da dolijem ulja na vatru: Ako ovome navedenom dodamo i kerušu što ima isto ime kao predsednik Crne Gore, pa to uporedimo sa kamenovanjem Srba u američkoj Šćiptariji, a našem Kosuvu i Metohiji dođe mi da .................... zaboravim na onaj Vaš članak od pre neki dan, da se borimo pisanjem..
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 22 april 2010 16:36
Smiljanski
A,kako je prošla Bastilja,pa tako što je pola od njih ostalo,i nesmetano rade.A sada,novinari masovno sa B92 prelaze na RTS,nova taktika!
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 22 april 2010 16:38
Nebojša Malić
Baš kao u "Leposavi," profesore. K'o kad je Srbija ne-zemlja, kojom upravlja Nevlada preko ne-medija. A sve izvan tog nesrpskog establišmenta su jednostavno ne-ljudi i ne-događaji.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 22 april 2010 16:55
Stefan Karganović
Čitajući komentar prof. Antonića o tome kako su okupirana srpska „opštila“ temu dana degradirala da bi na udarno mesto postavili minorne koještarije, sve da se ne bi pokrenula nezgodna pitanja (Ko je toranj uništio da je on morao biti obnavljan? Zašto? U sklopu kakve operacije? Itd., itd.) setio sam se komentara dr Ljubiše Simića u monografiji „Stradanje srpske Srebrenice, 1992-1995“ o analognoj zaveri ćutanja na temu razaranja srpskih sela tog kraja i pokolja njihovih žitenja tokom rata u BiH: „Činjenica da su srpska sela i dalje neobnovljena ne govori da organizacije sa Zapada vole Bošnjake a mrze Srbe. Radi se o poklapanju političkih interesa. Kada bi evropski fondovi za razvoj i revitalizaciju srebreničkog regiona počeli obnavljati srpska sela, došli bi u situaciju da moraju da priznaju da su ona bila uništena. To bi navelo na zaključak da su ih uništili Bošnjaci, a iz toga bi se zaključilo da su Bošnjaci činili najgnusnije zločine u tom regionu. Od toga bi se srušila teza o krivici samo jednog naroda, u ovom slučaju — Srba.“ A u onom prvom slučaju, koji se odnosi na avalski toranj, moralo bi se priznati ko ga je i pod kakvim okolnostima srušio i utvrdila bi se zatim teza da je taj simbol Beograda bio zločinački razoren od strane istog agresora čija „opštila“ sada gazduju srpskim medijskim prostorom i sistematski zataškavaju zlodela svojih gospodara.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 22 april 2010 16:58
Pera
Ista logika koju Slobodan Antonic zeli da primeni na B92 i Blic pimenljiva je, na srecu, i na Slobodana Antonica. Vest o otvaranju tornja bila je medju najvaznijima na sajtu B92 i cak je ukljucivala video zapis...Sto se Blica tice ne secam se kako su juce tretirali tu vest, ali se ista danas nalazi na naslovnoj strani:
"Posle 11 godina, Beograd opet ima svoj simbol! Zaštitni znak Beograda, putokaz, beogradski Ajfelov toranj, Svetionik Srbije… sve to je Avalski toranj, koji je juče svečano otvoren tročasovnom manifestacijom uz prisustvo više stotina ljudi."

Toliko predrasudama.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 22 april 2010 17:07
Scepan
Braco Srbi, (i sestre Srpkinje, kao kneginje)!
Imate pred sobom dostojan primjer Velikog Srbina Emira Kusturice(velika slova nisu slucajna), kod koga se na Mecavniku ni u kom slucaju, ama ni u kom, makar prenosili Zvezdin mec, ne moze , ukljuciti Beeedevedestdva!
Ako se nema ideja, ima primjer!
A jos se sjecam jednog komentara , prije par godina, dok sam jos citao Politiku,kada je bila rijec o bojkotu robe iz bratske dezele, kako jedan ocajni beogradanin, otac, tatko bre, kaze:
A sta cu ,kad moja kcerkica nece nista da jede osim kranjskih kobasica!
Pa, navali narode!
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 22 april 2010 17:13
Crni
Mene je nerviralo sto su juce toliko i jedni i drugi posvetili prostora otvaranju tornja. Ja citam online i jedne i druge i znam i sta je rekao Tadic i Tijanic i da se Kostunicin portparol nasekirao sto ovaj nije obavesten o otvaranju itd itd. Jako vazno...
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 22 april 2010 17:20
Živorad
Tačno profesore. To smo svi primetili, to što se tiče ignorisanja otvaranja Avalskog tornja od strane jednog dela medija u Srbiji.
Još kada bi ste nam odgovorili na sledeće pitanje: KO SU "ONI"?
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 22 april 2010 17:31
Mladi DŽedaj
Potpuno ste u pravu - B92 i Blic već poodavno grade virtuelnu realnost gde se događajima daje težina koju oni nemaju u stvarnosti, bilo da se guraju pod tepih, ili se prenaglašavaju.

B92 sam prestao da gledam pre dve godine, potpuno ga izbacio sa spiska TV kanala, i to toplo preporučujem svima. Oni su opasni za mentalno zdravlje, oni namrgođeni voditelji koji prenose gledaocu neku nelagodnost stalno. A Blic je potpuno neozbiljna novina, jezik kojim pišu je prost, pojednostavljen, prenose poluinformacije i špekulacije, a propaganda koju vrše je onako sirova, očigledna. Pokušavaju da zaigraju na najniže ljudske strasti.

Ranije sam se informisao preko Politike, dok je nisu "osvojili" Sonja Liht i Dragan Bujošević. Tamo se sad lansira jedna mnogo perfidnija, siva propaganda.

Kada pogledate danas medije u svetu, ne samo kod nas, svi koje ja znam u manjoj ili većoj meri grade svoju virtelnu realnost, od CNN-a, preko BBC-a do "Rusija Danasa". Izgleda da danas definitivno čovek ne može da se informiše slušajući samo jedan izvor informacija.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 22 april 2010 18:38
Petar V
Odličan tekst i brzo reagovanje profesora na jučerašnji centralni događaj u Srbiji.
Ali, kao što je neko već primetio ovde, bilo bi dobro kada bi nam neko stručno objasnio o kakvim se to ljudima radi. Mislim na ove medije koji u sred Srbije satanišu Srpski narod.
Živimo u Srbiji koji mrzimo iz dna duše. Ali, ko su ostali? O čemu se radi i šta se to događa u ovoj napaćenoj zemlji? kao je sve to moguće samo u Srbiji? itd?
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 22 april 2010 18:41
Novinar
Ako bi se delile nagrade za slugerijanstvo - B92.
AKo bi se delile nagrade za ispiranje mozgova-B92.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 22 april 2010 18:42
koksy
Antonic je malo preterao. Mislio sam da je opsednutost Kostunicom rezervisana za Vukadinovica kad ono...
Licno smatram da je B92 to pristojno popratio ("Blic" nesto ne pratim).
Inace, slicno je reagovala ekipa sa E-novina povodom smrti B.K.Vuco: oni su, naime, na indentican nacin "istrazivali" koja je po redu ta vest bila u medijima (i, naravno, zgrazali se zasto nije bila udarna).
A kako su propratili samo otvaranje tornja, to valjda, ovde, ne treba detaljno objasnjavati.
Sve mi je to nekako - detinjasto.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 22 april 2010 19:11
Milena Matić
Onaj koji želi da zna, mora uvek, kritički čitati ili gledati, slušati, sve izvore koje ima na raspolaganju. Slažem se sa prethodnim komentatorom za velike međunarodne medije, ali isto važi i za domaće neopštitelje. Treba ih čitati, iako zagađuju mozak, čak i gledati iako izazivaju povraćanje, jer prenose poruku među redovima. (to je ona subliminalna poruka, udica koju treba progutati) Onaj ko zna da čita,ili da decifruje podvalu, shvatiće šta je na delu, i moći će da se brani. Onaj koji nije informisan je propao!
Osim toga, to smo od uvek radili, i pre, i za vreme i posle komunizma! Čitali smo između redova.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 22 april 2010 20:08
Mirko
Tu nema ništa čudno - po B92 stari avalski toranj u stvari nije ni srušen a verovatno ni NATO bombardovanja nije bilo...
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 22 april 2010 20:09
Mirko
Tu nema ništa čudno - po B92 stari avalski toranj u stvari nije ni srušen a verovatno ni NATO bombardovanja nije bilo...
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 22 april 2010 20:12
Zoran
Ne videh Cedu na snimcima otvaranja novog Tornja. Da li je bio tamo? Mozda nije ni on bio pozvan a mozda je namerno bojkotovao svecanost jer Toranj nije otvarala americka ambasadorka u Beogradu.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 22 april 2010 20:27
Observantes
Postoje mediji proizvođači krivice u Srba („izvođači radova“). Odlikuje ih kontinuitet, odaju se odabirom teme na naslovnim stranama (uz prateću dramaturgiju u naslovu) a prepoznaju se po rezultatima koje postižu u naciji kroz već uobičajenu konstataciju nekog pojedinca, koju svi imamo prilike da svakodnevno čujemo: „...mi smo lud narod“. Kroz ovaj citat se prepoznaje uspeli medijski inženjering koji za posledicu ima supresiju voljnog i kreativnog a u najgorem slučaju izaziva samodestrukciju (kriminalna hronika: ubistva i samoubistva, koja jedna drugo sustižu). Valjda, eksponirana u objavljivanju, crna hronika, treba da uteši i da poruči kako melanholični i apatični treba da budu srećni čak presrećni jer uvek postoje lošije sudbine. Nek tri miliona od ove nacije potpiše peticiju da se minimizuje objavljivanje crne hronike na medijima i rezultati će biti promptni u smislu optimizacije i pozitivne aktivacije inače imobilisane nacije. Crna hronika je proteza, uteha za današnje loše (jer kao da nam kažu: uvek postoje lošija stanja i primeri). Takav pristup često za posledicu ima medijsko reklamiranje „crne hronike“ koja postaje proizvedena „novonormalnost“ u životu jedne nacije. Što se tiče „tornja“, medijsko umanjenje značaja na njegovom „vaskrsenju“ ekvivalentno je prethodnom što sam napisao (objavljivanje samo lošeg i negativnog ima isti vektorski smer kao i neobjavljivanje dobrog i pozitivnog koje je od opšteg interesa).
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 22 april 2010 20:28
Majstorovic-Bec
A kad su ovi bukaci koje neko naziva medijima brojali gace prljave da li su u obzir uzimali i nacije i narode koje uopste nemaju gace. Bilo bi interesantno cuti. Pre neku nedelju rece Dinkic kako ce za kredite koje vlada odobrava "da neko kupi odelo neko carape a neko namestaj". Ja tvrdim da ce mnogi da kupe bas gace jer ih ima puno koji to nemaju. Sto se NIN-a tice od kako je urednik dobio otkaz jer je obelodanijo da ce vlada da proda telekom Nemcima. do kraja oktobra, vise ne citam. Politiku takodje od kako je gosp.Smailovic otpustena a ni vecernje novosti vise nece da budu ono sto su bile. Bukace nikada nisam ni citao jer mi je prodavanje magle dosta. Srbija zivi u diktaturi i medijskom mraku a sve za rad "svetle evropske buducnosti" i "zapadnih vrednosti". Ovo je Bogu da zaplace.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 22 april 2010 20:54
kosanka
@Pera @koksy
Novine koje se
financiraju iz inostranstva,imaju odredjeni raspored po kojem se postavljaju vesti.Oni ne mogu
posvetiti mnogo paznje otvaranju TV tornja Avala,
jer se mora reci,tko je isti srusio.Ako bi se to
detaljno analiziralo na B92,naljutili bi se njihovi
mentori i gde smo onda.Sto se tice nezavisnih
medija i NVO u Srbiji,svi vec znamo kako oni
funkcionisu,odakle se financiraju i koja im je
funkcija u drzavi Srbiji .Hvala gospodine Antonicu
u vasoj borbi za istinu.Rado citam Vase tekstove.
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 22 april 2010 21:03
Jedan pažljivi čitalac
Ja nikako da ukapiram šta su to taj Blic i Be92! Mislim, sećam se nešto k`o kroz maglu, al` odavno više ne pratim, nekako mi bilo bljutavo, šta li?
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 22 april 2010 21:50
Odbrana i poslednji dani
Narod kupuje Blic zbog nagradne igre tako da, sem toga što ne dobiju ništa, informišu se na svoju štetu. A B(ezvezni)92 se i ne gleda puno.Gledaju ga mazohisti, oni što nemaju pametnija posla i oni koji od srpske propasti imaju koristi.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 22 april 2010 23:11
lakon
...a tek RTS-DS koprodukcija
Preporuke:
0
0
42 petak, 23 april 2010 00:05
Ultravisitor
U cemu je problem profesore. Oni opste s nama na najperverznije nacine. Vi ste neki dan istakli da je borba u toku i da svako treba da da svoj doprinos u vlastitom okruzenju da bi u jednoj ''sinergiji'' izvojevali pobedu. Setimo se kako su gradjani Srbije stajali u odbranu za slobodu B92 i medija. Bacana su jaja na zgradu Politike, izlazilo se na ulice u desetinama hiljada. Danas nema ko da povede gradjane jer u Srbiji je jedino CIA u stanju da mobilise narod. Srbi za opstenje nemaju nesto sto je krasilo njihove pretke. Svi znate na sta mislim.
Preporuke:
0
0
43 petak, 23 april 2010 00:13
TS
Za mene je poslednji tekst prof. Antonića iznenađujući. Još čudniji su mi pristigli komentari! Evo i zašto - podatak da vest o otvaranju Avalskog tornja za veb portal B92 nije najvažnija je tačna, što se, između ostalog, vidi i po tome što formalno nije uvrštena u rubriku Najvažnije vesti. Međutim, vest o svečanom otvaranju Avalskog tornja je preneta i to dan ranije, u sredu 21.aprila kada je toranj i otvoren! U tekstu se prenosi Tadićeva izjava da "je jedna Vlada započela izgradnju tornja, a druga ga završila" i da mu je "žao što Koštunica nije prisutan i da mu je tu mesto". Može se tumačiti da je ovakav način prenošenja predsednikove izjave, kao i izjava po sebi, sugestija čitaocu da zaključi da Koštunica nije došao iz nekih drugih razloga. Ipak, u istom tekstu se sa podnaslovom Polemika oko (ne)pozivanja na ceremoniju otvaranja prenose izjave Gorana Nikolića koji jasno ističe da Koštunica nije pozvan, Ilićeva izjava u kojoj pored Koštunice pominje i sebe i Todorovićeva izjava koji pominje "one koji su započeli gradnju". Uz prenete izjave Jelene Trivan i Vlajka Senića, to je, čini mi se, sasvim dovoljno informacija da čitalac sam donese sud da li se radi o (ne)pozivanju. Slažem se da se ovakvom događaju kao što je otvaranje Avalskog tornja treba pridati veći značaj, a da prigodan tekst (analiza!) treba sadržati sve informacije o istorijatu, svrsi, simbolici, tome ko ga je i zašto srušio, ko je pokrenuo obnovu, kako se obnavljao, čijim prihodima i ko ga danas otvara. Izostanak takvog teksta je očekivan za B92. Po meni je neočekivan za NSPM! Jedinu vest (tekst) sam primetio u rubrici foto vesti, a ako je to mera, na veb portalu Blica se danas nalazi 20 forografija o istom događaju, na naslovnoj strani. Na NSPM je tu nema. Inače i Blic je vest preneo u sredu u ponoć! Uostalom, SAMI proverite. Smatram kompradorske Blic i B92 rodonačelnicima demokratskog mraka, ali inspirisan Antonićevim tekstom Šta dalje u kome nas poziva na oprez, njegov zaključak utemeljenim na nedovoljno dobrom primeru.
Preporuke:
0
0
44 petak, 23 april 2010 01:04
Kiza
Bolje bi vam bilo da pratite sta B92 i Blic i govore i ne-govore. Jer i sve vesti i sve ne-vesti jasno pokazuju sta strane gazde zele da vi i mislite i ne-mislite. Zato, snazno naoruzani dekartovksim skepticizmom, prebacite na kanal B92 i kliknite na Blic vebsajt (izuzev ako niste ludi za namestenim nagradnim igrama), da bi saznali sta je direktiva za danas.
Preporuke:
0
0
45 petak, 23 april 2010 08:55
Miki
Blic, b-92, studio B, ima ih jos mnogo. Njihovo delovanje je prepoznatljivo a gazde i finansijeri znani. Sta je sa RTS? Nasto to cudo lici? Ranije je nazivano od ovih prvopobrojanih najpogrdnije. Od jednih smo u mraku a drugi ispiru. Koliko i kakvi komentari prodju na RTS-online? Kakav je TV program? Od ovih prvih nista ni ne ocekujem. B-92 signala nema na Mecavniku i to cenim. Da bi sebe spasio DS jednoumlja iscupacu dugme RTS kanala na daljinskom upravljacu.
Preporuke:
0
0
46 petak, 23 april 2010 09:48
Miki
Blic, b-92, studio B, ima ih jos mnogo. Njihovo delovanje je prepoznatljivo a gazde i finansijeri znani. Sta je sa RTS? Nasto to cudo lici? Ranije je nazivano od ovih prvopobrojanih najpogrdnije. Od jednih smo u mraku a drugi ispiru. Koliko i kakvi komentari prodju na RTS-online? Kakav je TV program? Od ovih prvih nista ni ne ocekujem. B-92 signala nema na Mecavniku i to cenim. Da bi sebe spasio DS jednoumlja iscupacu dugme RTS kanala na daljinskom upravljacu.
Preporuke:
0
0
47 petak, 23 april 2010 09:58
brm
izgradnja besmislene i preskupe građevine da bi se prao car svih režimskih novinara svih režima, parama poreskih obveznika (javnih preduzeća i sl. a ko upravlja javnim preduzećima nego vlast) može da bude vest dana samo za anti- medije (ono što je suprotno od pravih medija)..
nije vest da je pas ujeo čoveka ..tj. da vlast i režimski uvlakači i komesari prave jeftine cirkuse za sluđeni narod..

samo kad rihin i jovićevićkin (one koja na tabakovićkine konkretne optužbe za 500 godina robije u npr. SAD) lakonski odgovara - što to niste dali tužilaštvu, i pređe preko njih, a posle tema bude što je Velja opet bio bezobrazan) RTS nije ne-meedij

B92 JE ZLATO ZA RTS I PINK, tamo bar poneki put okrznu Miškovića ili nekog sitnog kriminalca poput šarića, pa bar nešto makar i filtrirano saznamo
Preporuke:
0
0
48 petak, 23 april 2010 10:05
Lovac
Gospodine Antoniću, uz dužno poštovanje prema Vašim stavovima, potkrala vam se greška. Novi sajt Blica se, izgledom (retko i suštinom) menja nekoliko puta dnevno. Načitao sam se informacija u njihovoj vesti o Avalskom tornju istog časa dok je trajao TV prenos, a nedugo zatim imali su i posebnu galeriju fotografija koja im je i dalje glavna na sajtu. To je tako sigurno bilo čitavo veče i iza ponoći, kada sam ih poslednji put posetio. Već ujutru, mesta su zauzele neke nove vesti, kako to i obično biva kod tih modernih sajtova. A o izboru vesti i uređivačkoj politici... To je posebna priča, koju ste dobrim delom zagrebali po površini u uvodnom segmentu teksta, kada ste se dotakli izbora informacija na b92. Od Boga vam svako dobro.
Preporuke:
0
0
49 petak, 23 april 2010 10:11
Nebojša P
Ne znam da li su i šta prenela ta dva medija, u vezi tornja.

Međutim, hteo bih da skrenem pažnju na jednu drugu vrstu sluđivanja naroda:
Koliko znam "Ringier" je vlasnik i "Blica" i "Alo". I sad, u "Blicu" su hvalsopevi žutima i satelitima, jednostavno su štampana verzija B92.
A u "Alo" imaju malo drugačiji ugao gledanja, pa evo danas pptužuju J Trivan za nepotizam.Znaju d abudu kritčki nastrojeni prema žutima.

Isto kao što je jedan list Ruperta Mardoka pisao hvalospeve Bleru, a drugi takođe Mardokov list, bio protiv njega. Ili u USA, jedan tamo-drugi ovamo.

*
Takođe, niko ne obraća pažnju na list "24 sata". Pogledajte šta pišu i kako pišu. Neki tekstovi su prepisani iz "Blica".
Znamo da je to na neki način gradsko-komunalni list, sa aktuelnim svakodnevnim temama, recimo na dve strane ima program dešavanja po gradu.
I dosta često, na naslvnu stranu stave vesti jako vitalne za sve beograđane, poput:
"Samo 15% posetilaca Egzita imalo seks na tvrđavi".
Uz toliko deprimirajućih vesti, otkazi, poskupljenja, kriminal, ova čoveka baš zakoa i baci u depresiju, da danima žali za frustriranim posetiocima Egzita.
Ili vest koga su gejovi izabrali za svoju ikonu.
Ta vest čitaoca prosto razgali i smanji mu gnev što je skočila struja recimo. I što nam uvode porez na gradsku rasvetu.

Kad narod štedi i na novinama, a 24-ka se deli besplatno, kud ćeš bolji kanal za uticaj na raju..
Preporuke:
0
0
50 petak, 23 april 2010 10:27
Vesna N
Loš Vam je ovo primer, profesore, jer, bar što se "Blica" tiče - nije tačno. U sredu popodne, pre "otvaranja" repetitora Blic je gruvao iz sve snage, kao da je DS pobedio NATO. Tako je bar trebalo da mislimo posle tog teksta. Podcenili nas. Bilo je te informacije gore, u "šini", na naslovnoj strani. Kad je toranj "otvoren", to je grunulo. Pogledajte u njihovoj arhivi.

Zašto ovo kažem? Zato što se funkcija "Blica" najbolje vidi u pisanju o crkvi. To nije novinarstvo. To prosto piše novinar vrlo dikutabilnih veština... Takav se i bira da obavi neke poslove. Taj novinar veruje da čini dobro. Bez toga, bez zabluda nema graha, pa time ni zla. Danas imate bančin izvod o računu vladike Artemija. Odakle bilo kome pravo da objavljuje bilo koji bankarski akt koji se odnosi na klijenta?!? E, to je "Blic". Loša novina, jer ima tankog novinara i još grđu uredničku politiku. I pošto gaze, gaze, gaze - došlo je do kontraproduktivnosti.

Ali, nemojte da mislite da će finansijski propasti. Njihovo kliktanje na + i - donosi im jako mnogo banera. Oni vrlo dobro znaju šta je sajber svet alijeniranog čoveka i napraviće najbolji sajt. I sad je dobar, u smislu funkcije koja njima treba, jer je i Vas, profesore, prevario. Sajt je - dinamičan. Prati se sve iz minuta u minut. Nije statičan, pa da Vi nađete tekst sutradan. Ne, ne. U tome i jeste njegova opasnost. "Blic" je bio prvi, ali - prazan u smislu u kome ste pisali. B92 puca, ali "Blic" tek nastupa. Pašće im pisano izdanje, a maksimalno će se podići čitanost internet izdanja. Samo... kad malo bolje pročešljate komentare, možete videti da narod ipak suprotno razmišlja od medijske manipulacije... Mada... Čuvaj se Danajaca... :).

Pozdrav
Preporuke:
0
0
51 petak, 23 april 2010 13:29
Jedan pažljivi čitalac
Koliko znam "Ringier" je vlasnik i "Blica" i "Alo".()
() Takođe, niko ne obraća pažnju na list "24 sata".

I "24 sata" imaju istog vlasnika kao i dva prethodno navedena opštila!
Preporuke:
0
0
52 petak, 23 april 2010 13:59
srdjan conic
Ne televizija, ne novine ne mediji - produkcija nistavila. Dokle. Samo njihovo prepoznavanje je njihov pocetak kraja. Takozvani Milosevicevi mediji devedesetih zasluzeno su trpeli zestoke kritike.Mladi ljudi u to vreme za slobodnu stampu i televiziju bili su spremni da daju svoje zivote. Ali tek sada se vidi da Milosevicevi nisu bili ne mediji. Da ne govorimo o cienjenici da je postojala rezimska i opoziciona stampa rezimske i opozicione televizije. A sada. Zlobnici bi rekli trazili ste gledajte. Samo narod to nije trazio, nije trazio da zivi u virtuelnoj stvarnosti. Izaci sada iz takve stvarnosti nije lako ali je moguce. Primer tv b92 koja polako ali sigurno propada to najbolje potvrdjuje. Ukljuci mozak iskljuci b92.
Preporuke:
0
0
53 petak, 23 april 2010 14:45
Zoran
Avalski toranj je čisto bacanje para, pošto danas svi, na području koje pokriva, imaju kablovsku. Nisu ovo više šezdesete... Bolje da su uložili u neki novi simbol Beograda, koji bi bio i koristan građanima, neki lep most ili nešto tako... A ti "prilozi" nisu dobrooljni, RTS uzima pretplatu a ne pita da li hoću da ih gledam (a ne gledam ih).

Što se tiče b92, pa niko ne tera gledaoce da ih gledaju. Ja ih ne gledam uopšte, niti kupujem blic. Ako se i ostali budu tako ponašali, oni će potpuno izgubiti značaj. Ali radi se upravo o tome da Srbi vole da gledaju b92, mnogi sami okrenu taj kanal i zato je on tako uticajan. U mom TV-u uopšte nije uprogramiran ni RTS ni b92. Imam BNTV, avalu, diskaveri .. a pošto moram da radim, ni to ne stižem često da gledam...
Preporuke:
0
0
54 petak, 23 april 2010 15:56
PETI ELEMENT
Iako je povod za Antonićev tekst nedovoljno ubedljiv ( bilo je izvesnih obaveštenja o otvaranju Avalskog tornja i u Blicu i na B92 ), pravi motiv za tekst je krajnje opravdan i smislen. NE-opštilo, NE-obaveštavajući o NE-događaju pokušava da stvori NE-stavrnost i NE-individuu (NE-recipijenta). Paradigma dobro poznata iz socio-psiholoških laboratorija u kojima se u eksperimentima socijalne akceleracije može proizvesti jedinka u toj meri ubeđena da je slon da joj jedino preostaje da počne da gricka kikiriki.
Preporuke:
0
0
55 petak, 23 april 2010 16:20
taman posla
Slično je bilo i u Blicu. Tu ste, na naslovnoj stranici, mogli da pročitate vest kako Bojana Lekić počinje da piše za NIN


Taman posla. Najzad nešto dobro u činjenici da smo prestali sa čitanjem NIN-a nakon njegovog preuzimanja od strane vlasnika Blica. Neka ga kupuje B.L. i njen muž. Meni više takav nije uopšte potreban.

Ah, da ! Što se tiče avlskog tornja. Da li ste primetili kako nastoje da prikažu žrtvu kao krvnika. Govor D.Đ. prilikom otvaranja "obnovljenog"
{kako to navode rezimski mediji tj. maltene svi mediji!, mada je toranj u potpunosti srušen, čime po meni nastoje da umanje nečiju krivicu} tornja je dobar primer takve demagogije i spinovanja plus toga sebi prave reklamu ali sve uzalud jer su im dani odbrojani a oni neka i danje mlate praznu slamu.

Spas Srbije vidim jedino kao neke vrste ruskog protektorata ili sl. jer inače ima da nas unište. Meni je pomenuta okolnost sasvim jasna i mi treba da se što više vežemo uz Rusiju jer nas tako i posmatraju naši dušmani koji koriste svaku priliku da nas uništavaju i ponižavaju.
Preporuke:
0
0
56 petak, 23 april 2010 17:51
taman posla
Ali otvaranje Avalskog tornja nije zasluživalo čak ni rečenicu na Blicovoj internet naslovnici.


Kad smo već kod otvaranja "obnovljenog" {mada je svima nama jasno da je izgrađen u potpunosti a ne obnovljen što može da nam posluži kao odličan primer spinovanja ili sl.}.

Dakle, D.Đ. je prilikom ceremonije otvaranja A.T. nave kako moramo bolje da ga čuvamo što je još bolji primer spinovanja, demagogije i sl. jer tako ispada da smo krivi mi, da se žrtva pretvara u svoju suprotnost itd.
Link do izjave u obliku videa:

http://hotfile.com/dl/39433016/da38f50/Dn2_-_21_04_2010_-_avalski_toranj.mp4.html
Preporuke:
0
0
57 petak, 23 april 2010 18:09
Vera Nastasovic
Ma Blic i B92 uopste ne zasluzuju nikakav komentar. Meni vise smeta sta ovih dana rade Kurir i Pres sa Tomom Nikolicem i njegovim kreditom za stan. A sve to ima veze sa Cvijanom i nasim vrlim sudom i nacinom postavljanja sudija. Pa komentari iz Ministarstva pravde koji traze da se sudije razrese zato sto nisu presudili Partizanovim navijacima kako oni hoce. To su vam malo bolje teme od B92 i Blica
Preporuke:
0
0
58 petak, 23 april 2010 20:22
Propaganda je čudo
ni to što Koštunica nije pozvan na otvaranje


Tek sada primetismo ovo veoma bitnu činjenicu jer smo prilikom otvaranja tornja mogli od nazovimo ga predsednikom, dakle mogli smo od njega čuti izjavu kako "Koštunica nije došao", što je dakle obična, za mene odn. moja shvatanja, dakle obična LAŽ koja se može pogrešno tumačiti, što je izgleda i svrha njegove izjave. Sve će se i uredno dokumentovati, naravno. Vlada Koštunice koja je i pokrenula ovu inicijativu sada se prikazuje kao anacionalna i tome sl.

O tempora, o mores! ili O Zeiten, o Sitten!

Kakvo silovanje zdravog razuma!

Propaganda je čudo!
Preporuke:
0
0
59 petak, 23 april 2010 20:56
Dragan
Želeo bih da obavestim sve da će profesor Antonić u subotu od 11.30 održati predavanje na Računarskom fakultetu(Knez Mihailova ulica)na temu Srpske elite tokom tranzicije, a deo predavanje je rezervisan i za pitanja
Preporuke:
0
0
60 subota, 24 april 2010 09:37
m. -ić
Za avalski toranj, džaba ste gradili. Biće opet rata, pa će opet biti srušen. I bez tornja su ljudi gledali televiziju, pa ni s te strane nije potreban. Niko više u svetu takve tornjeve ne zida, a i kada su bili zidani, to je bilo više za turizam i malograđansku simboliku. Imati mrežu predajnika male snage je em jeftinije em pouzdanije. Sve u svemu, nov toranj čist gubitak.

Ako su baš hteli i toranj i simbol, trebalo je da ga grade na Kopaoniku, i to za inat a i da pokriju i okupiranu teritoriju. Evo Šiptari isekoše telefone Srbima, njima bi toranj bio mnogo potrebniji.

To što g. Koštunica nije došao, to je njegov lični i politički propust i ne samo potpuno odsustvo političke budnosti i procene, nego odsustvo osnovnog ljudskog reda. G. Koštunica je sasvim lepo mogao otići na otvaranje lično, kao građanin, pa makar stajao na parkingu, makar morao kroz šumicu pešice, makar ostao na onoj česmi u podnožju. I bio bi red, jer je on bio na vlasti kada je zidanje započelo. Još i više, sada kada su zapadni podrepaši digli graju da nije došao, mogao bi lepo da ih tuži za širenje lažiju, a onda i da upiše par pozitivnih političkih brojanja. Ne dobija ih baš mnogo u poslednje vreme, svako malo je zauvar.
Preporuke:
0
0
61 subota, 24 april 2010 11:30
@m-ić
Pa vi i niste pročitali šta je naveo g. Antonić: Koštunica naime nije pozvan i time pada u vodu sav vaš pokušaj obmanjivanja.

Da niste možda i vi doneli stav na osnovu izjave predsednika koja izgleda nije prenesena u potpunosti ili je "isećena" kako bi proizvela željeni efekat koji se poklapa baš sa stvovima koje ovde pokušavate nametnuti.
Sve u svemu dovoljan razlog za neplaćanje pretplate jer je jedan deo građana sramno demonizovan što je po meni i svrha tako po svemu sudeči skraćene izjave koju možete odgledati na donjem linku:

http://hotfile.com/dl/39546942/4d9a0cc/Dn2_21_04_2010_-_avalski_toranj_-_Tadic.mp4.html
Preporuke:
0
0
62 subota, 24 april 2010 12:06
Nebojša P
Samo bih još dodao da se slažem sa Zoranom u pogledu pitanja: Koliko nam je taj toranj zbilja neohdan u komunikacijskom smislu?
Međutim, ne slažem se sa Zoranom da je budućnost u kablovskoj televiziji. Pa gde to još igde ima?
U vreme satelita...
Kolko znam, u tehnički razvijenim zemljama, na običnu sobnu antenu hvataš razne kanale, ali su signali kodoirani, pa dobiješ "risiver" i karticu, koju dopušavaš kao mobilni. Nema da se desi kao kod nekih naših: uplatiš, oni ne proknjiže, pa te isključe. Neg, dopunš karticu i geldaš.
*
A što se tiče "Kurira" i "Presa", izgleda da aintikurirski zakon deluje, ali ne u smislu ukidanja nepodobnih medija, nego tako što ih natera da pišu "podbne" tekstove.Oba lista su tako nastrojena kao da je glodur Mlađa. Ili barem Šaper.
Nisam nek Tomin "fan" ali je potezanje njegovog parketa licemerno koliko i ono kad na TV dovedu nekog lekara koji je uzeo 100 evra mita. Od drveta zakanjaju šumu.
Treba pitati koliko bi se kvadrata parketa nabavilo za sumu koja je data za vakcinu
Preporuke:
0
0
63 subota, 24 april 2010 14:41
Ćira
A takvi entiteti od publike prave ne-gledaoce i ne-čitaoce.


Takvi entiteti od publike prave zombije, a to im je i cilj. Što manje kritičkog stava, zdravog razuma, pravih pitanja. Sećam se u vreme ekspanzije binga na državnoj TV tokom 90-ih, komentar b92 je bio hleba i igara. Šta li o emitovanju kečera i ultimat fajta, gostovanju Karleuše, Velikom bratu i sličnim emisijama na b92, imaju da kažu TV manjaci?
Preporuke:
0
0
64 nedelja, 25 april 2010 08:48
m. -ić
Pa vi i niste pročitali šta je naveo g. Antonić: Koštunica naime nije pozvan i time pada u vodu sav vaš pokušaj obmanjivanja.


Ja mislim da bi politički bilo mudro da se Koštunica pojavio i ako nije bio pozvan. Ne poričem da nije bio pozvan, i ne poričem da druga Srbija njegov nedolazak predstavlja kao nezanimanje za toranj što se jednači s nezanimanjem za narod. Ali da je došao, uprkos i za inat, pokazao bi da ima čvrstine i hrabrosti i na kraju lukavosti neophodne da se suprotstavi evroatlantistima. Trebalo je da se progura, uz sve pratnju novonara, pa ako ga zaustave, da se zna da su ga zaustavili. Tek, tada ne bi mogli da ga blate toliko kao što sada ga blate.
Preporuke:
0
0
65 utorak, 27 april 2010 17:46
Tomislav Milanović
Uvaženi profesore Antoniću,

Nama je već duže vreme poznato da je B92 njihov. Otuda ne vidim ni jedan valjan razlog zašto bi se oni bavili nama radi nas. Oni se radije bave nama radi njih, naravno, onda kada to njima odgovara.
Preporuke:
0
0
66 sreda, 28 april 2010 18:55
Nesvrstano svrstani
Prava i sustinska tema, za moje pojmove. Vec sam na kolumni Dj.V. naveo cinjenicu da se je na dan uoci nj. gostovanja u emisiji Upitnik emisija posvecena kulturi odn. Mesi Selimovicu emitovala tek posle treceg dnevnika, tj. u pola jedan. Hej! Sto bi dobro rekao onaj lik Sojic: "Sta se to desava!?"
Naime, nije rec o reprizi. Posle drugog Dn. mogli smo gledati "Bingo", posle nekakva serija, ako ne gresim, nakon toga ide "Upitnik", onda ako se nevaram "Sta radite bre", sve u svemu emisije zabavno-politikantskog (ako u ovom slucaju izuzmemo gostovanje Vukadinovica) karaktera, a kultura tek posle ponoci. Sramota. Onu M.A. sto ide subotom ne smatram za emisiju od kulturnog znacaja, na kakvog verovatno pretenduje , posto nam tako odn. na taj nacin, barem po meni, lakse "uvaljuje" aktuelnu pol. opciju, pa smo tako mogli cuti Dacica, Djilasa, Bujosevica itd. Zanimljivo, Kostunice tamo nisam imao prilike da vidim i cujem. To je za moje pojmove zloupotreba kulture u dnevno-politicke svrhe. Zar misle da nas mogu bas sve prevesti zedne preko vode?
Preporuke:
0
0
67 sreda, 28 april 2010 21:12
Nesvrstano svrstani
Da objasnim kako ne pisem crilicom radi tehnickih razloga. Smatram da je to vazno istaci.

Dalje. Iz svega navedenog mozemo doneti zakljucak da nije u pitanju nikakva eugenika u vezi toga ili onoga kako bi to neki hteli ili nam "objasnjavaju" vec samo posledica nacina rada medija o cemu sam naveo, za moje pojmove, odlican primer njihovog funkcionisanja. Ako mozda neki misle kako ce "jednim udarcem ubiti dve muve" tj. zombirati narod medijima a pnda ga jos optuziti za ovo ili ono grdno se vara.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner